Fi Social!

POLITICA DE RETUR 

 

1. DEFINITII SI TERMENI 

 

www.eurovial.ro -  este proprietatea exclusiva a S.C. Euro Vial Lighting S.R.L., avand ca date de identificare la RC J13/5279/1994 si CUI RO6742610, cu sediul social in Constanta, Str. Nicolae Filimon nr. 23, et. P+1, c.p. 8700, tel. 0241 558 181 si fax. 241558182. 

Vanzator – Euro Vial Lighting 

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda. 

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale. 

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). 

Site – domeniul eurovial.ro si subdomeniile acestuia. 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. 

 

 

2. POLITICA DE RETUR 

 

 2.1. Returnarea produselor se poate face in termen de 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014, contactandu-ne la adresa de e-mail shop@eurovial.ro

 

2.2. Daca optati pentru returnarea comenzii, veti primi intreaga contravaloare intr-un cont IBAN. Banii vor fi rambursati in termen de maxim 14 de zile conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3. Cheltuielile de transport pentru retur sunt suportate de catre Cumparator. 

 

2.3. Puteti opta pentru schimbarea produsului cu unul similar. In cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne anuntati in cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel comandat, in acest caz, cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de catre Euro Vial Lighting (informatii contact).    

 

2.4. Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si testate la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului. 

 

2.5. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Cumparator. 

 

2.6.  Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. 

 

2.7. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Euro Vial Lighting de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). 

 

2.8. Marfa livrata prezinta deteriorari vizibile: In cazul in care marfa primita prezinta deteriorari vizibile, aveti dreptul sa refuzati receptia; in acest caz va rugam sa ne anuntati imediat pentru a putea trimite alt produs (acelasi tip cu cel comandat), caz in care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesarii unei comenzi. (informatii contact). 

 

2.9. Daca marfa comandata este returnata si prezinta urmatoarele defecte: 

  • zgariata, murdara, taiata, crapata sau cu urme de lovituri; 
  • urme de lichid; 
  • lipsuri cantitative. 

 

Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 

 

2.10. Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 de zile de la data notificarii pe e-mail, la adresa shop@eurovial.ro

 

2.11. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. 

 

2.12. Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor: 

2.12.1. Pentru a putea completa si trimite formularul de retur trebuie sa fii logat. Odata logat vei putea vedea lista de produse pe care le-ai cumparat in istoricul comenzilor. In plus, fiind logat, multe informatii vor fi preluate automat in formular si nu va mai trebui sa le completezi manual. 

 

2.12.2. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.