
Card Fidelitate Regulament
Formularul de inscriere se completeaza personal de catre solicitant cu majuscule in spatiile libere si prin marcarea cu X a variantelor alese; In cazul solicitarii de transmitere a cardului prin curier va rugam sa specificati acest lucru – in dreptul adresei de livrare complete.
REGULAMENT Card de Fidelitate EVL
1. Condiţii de participare
Poate intra în posesia cardului de fidelitate EVL orice persoană fizică cu domiciliul stabil în România şi 18 ani împliniţi sau persoanele juridice. Pentru a putea intra în posesia cardului este necesară completarea în totalitate şi semnarea de către titular a formularului de înscriere. Formularele incomplete sau cu date ilizibile sau eronate vor fi invalidate.
2. Cum obţin cardul fidelitate EVL?
Cardul de fidelitate EVL poate fi obţinut online, prin intermediul formularului la link-ul https://www.eurovial.ro/cardfidelitate .
După completarea formularului online veţi primi codul de bare al cardului , pe care il puteti salva in telefon sau scana daca aveti aplicatie de stocare carduri.
Cardul de fidelitate EVL va fi activat din momentul scanarii sale.
Prin intermediul cardului EVL, veţi putea beneficia imediat după momentul activării acestuia, de accesul exclusiv la promoţiile EVL destinate clienţilor fideli. Obţinerea cardului nu este condiţionată de achiziţionarea unuia sau a mai multor produse din magazinele/depozitele EVL, dar obtinerea bonusurilor din diferite campanii/promotii DA.
Prin semnarea formularului de înscriere, participantul este de acord să primească prin poştă sau e-mail materiale informative şi/sau publicitare din partea S.C. Euro Vial Lighting S.R.L. şi, de asemenea, ca datele cuprinse în formularul de înscriere să poată fi folosite de S.C. Euro Vial Lighting în scopuri statistice.
3. Cum utilizez bonusul acumulat pe card?
Bonusul acumulat pe cardul EVL poate fi folosit doar în reţeaua magazinelor, depozitelor Euro Vial Lighting si magazinului online. Bonusul poate fi folosit functie de conditiile campaniei/promotiei in vigoare special create pentru posesorii de card.
4. Ce alte avantaje îmi mai oferă cardul de fidelitate EVL?
Pe lângă obţinerea permanentă a bonusului sau punctelor, din cadrul campaniei/promotiei in vigoare pentru posesorii de card fidelitate, cardul EVL vă permite accesul la promoţiile prezente în magazinele/depozitele EVL. Puteţi beneficia de promoţii de tipul:
- promoţii de preţ, unde veţi putea achiziţiona produse cu reduceri de preţ.
- plusuri suplimentare cadou pe care le puteţi primi drept bonus în momentul cumpărării unor produse semnalizate cu această ofertă.
Pe lângă toate acestea, aveţi acces la orice alte oferte speciale şi concursuri organizate de Euro Vial Lighting.
5. Folosirea cardului de fidelitate EVL
Posesorul cardului de fidelitate trebuie să anunţe de la început că deţine un card EVL şi să îl prezinte apoi vanzatorului, pentru a putea acumula bonus.
Încărcarea valorilor ce vor fi bonusate pe cardul de fidelitate vor fi operate de vanzator prin intermediul numarului de card. Sistemul de gestiune al bonusului este centralizat informatic pentru
toate magazinele/depozitele Euro Vial Lighting la nivel de ţară permitand folosirea cardului (si implicit avantajul conferit de acesta) in orice locatie Euro Vial Lighting.
Bonusurile acumulate pe cardul de fidelitate pot fi utilizate doar daca la finele campaniei/promotiei la care participa posesorul de card nu exista facturi neachitate.
Existenta unor facturi neplatite, la finalul campaniei atrage dupa sine anularea bonusului aferent acelei campanii fara posibilitatea reportarii acestuia!
Orice obiecţie privitoare la bonusul existent într-un anumit moment pe card este luată în considerare doar dacă este însoţită de chitanţele primite în urma cumpărării.
În cazul în care aţi uitat cardul acasă sau l-aţi pierdut, până la eliberarea noului card (in cazul pierderii), vă puteţi identifica comunicând vanzatorului CNP-ul sau Codul Unic de Inregistrare sau numărul de telefon trecut în formularul de înscriere.
În acest fel puteţi beneficia în continuare de toate avantajele cardului EVL, dar nu veţi putea retrage plusurile de pe card, decât în momentul prezentării cardului (iar în cazul pierderii, după primirea noului card).
6. Cum procedez dacă îl pierd sau îmi este furat?
Pierderea sau furtul cardului EVL trebuie anunţată imediat la Centru Suport Clienti 0241 55 81 81 sau în orice magazin Euro Vial Lighting, unde un nou card poate fi eliberat imediat, după solicitarea anulării celui pierdut. După comunicarea datelor de identificare, posesorul are dreptul la un nou card. În limita stocului disponibil, noul card poate fi obţinut pe loc sau în termen de maxim 30 zile lucrătoare în oricare dintre magazinele/depozitele EVL. Până la primirea noului card, posesorul acestuia nu va fi privat de accesul la promoţii şi de acumularea plusurilor.Va putea acumula bonus pe card în condiţiile în care poate confirma CNP-ul / Codul Unic de Inregistrare sau numărul de telefon mobil sau fix declarat în formularul de înscriere. Valorile existente în contul posesorului în momentul pierderii sau furtului vor fi transferate pe noul card în termen de 5 zile lucrătoare de la activarea acestuia. Falsificarea cardului se pedepseşte conform legilor în vigoare.
7. Încetarea programului de fidelitate
S.C. Euro Vial Lighting S.R.L îşi rezervă dreptul să hotărască în orice moment modificarea sau încetarea programului.
S.C. Euro Vial Lighting S.R.L isi rezerva dreptul de a anula cardurile care nu sunt folosite o perioada mai mare de 6 luni de la activare, precum si pe cele care au fost declarate furate/pierdute de catre posesorii lor si pe cele care au fost folosite fraudulos.
Orice modificare adusa programului va fi comunicata in prealabil tuturor beneficiarilor sai, prin intermediul anunturilor in magazine, pe site-ul www.eurovial.ro si prin orice alte mijloace de comunicare media pe care S.C. Euro Vial Lighting S.R.L. le va considera oportune.
Sistarea serviciilor va fi comunicată cu cel puţin 30 zile înainte de implementare prin intermediul anunţurilor în toate magazinele/depozitele Euro Vial Lighting şi site-ului www.eurovial.ro. După încetarea programului acumularea sau folosirea bonusului nu mai este posibil.
8. Serviciul de relaţii cu clienţii
Posesorii de card sau cei interesaţi de obţinerea unuia pot solicita informaţii referitoare la acestea apelând Centru Suport Clienti la 0241 518 181, de luni până joi, între 8.00 şi 17.30 si vineri între 8.00 şi 17.00.
9. Dispozitii legale
Conform legii 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, posesorii cardurilor EVL beneficiaza de drept de acces, opozitie si interventie asupra datelor cu caracter personal ce le apartin.
10. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil incepand cu 25.05.2018.
Numarul de operator de date de la ANSPDCP pe care EVL il detine este 9334.
Participarea la campanile implica acceptarea politicii de confidentialitate de mai jos.
Va rugam sa cititi cu atentie. EVL isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara o notificare prealabila.
Scopul colectarii datelor este: Validarea castigatorilor la sfarsitul campaniei si acordarea de vouchere.
Prin completarea datelor in formularul de participare, participantul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a organizatorului, inregistrat la ANSPDCP cu nr.9334 si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul descries mai sus.
In conformitate cu prevederile Regulamentului 2016/679/UE privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, aveti urmatoarele drepturi:
1. Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si o copie a datelor procesate (art.15 GDPR).
2. Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexact sau completarea datelor incomplete (art.16 GDPR).
3. Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (art.17 GDPR).
4. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (art.18 GDPR).
5. Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (art.20 GDPR).
6. Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (art.21 GDPR).
7. Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (art.7 GDPR). Retragerea consimtamantului se va putea exercita in acelasi mediu care a fost acordat.
8. Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerate ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (art. 77 GDPR).